Oldalmegjelenítések:

2011. szeptember 17., szombat

Tegnap, továbbra is igazodva a cukordiétához,

spenótot főztem, hozzá bundáskenyeret. Az egész ebéd rám eső része kenyerestül, spenótostul 74 g szénhidrátot tartalmazott.
Az jó. Sajnos, a spenótot nem tudom krumplival enni:( Ehettem volna főtt tojással, kenyérrel, de akkor igazából pont ott lettem volna szénhidrátilag.


Tegnapelőtt pl. gombapörköltet készítettem belefőtt durum spagettivel, de mire észbekaptam, már meg is ebédeltünk és nem készítettem róla képet:( Pedig finom volt és jól is nézett ki. Maga a gombapörkölt 7,9 g szénhidrátot tartalmazott fejenként, és 30 dkg gombából készítettem, a szokásos módon. Ehhez jött a 6 dkg tészta, az 45 g szénhidrátot tartalmazott. De a házitészta, netán galuska - sajnos - nem ajánlott:(

3 megjegyzés:

trollanyu írta...

Én imádom a spenótot, bármennyit meg tudnék enni belőle:) Bundáskenyérrel is biztos finom, a legfontosabb pedig, hogy tartod a diétát és a cukrodnak ez biztos jót tesz:)

Roza írta...

Trollanyu, ez így van. Igaz, 7 alá nem akar menni, de majd a cukorgondozóban - ha végre bekerülök - segítenek. Remélhetőleg.

mellissina2 írta...

Nagyon szeretem a spenótot,és bundás kenyérrel,nem is kell több!!!!Volt időszak amikor egy egész lábossal megettem,és éppen 44 kiló voltam!!!
Hú 7 a cukrod??? csak óvatosan,és nyugodtan!!!drukkolok Neked,és vigyázz Magadra!!!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...