Oldalmegjelenítések:

2011. szeptember 22., csütörtök

Tojásos-lecsós tengeri halragu currys rizzsel

Tegnapról maradt currys rizs. Mivel a rizst minden formában nagyon szeretem, így ezt a tojásos-lecsós tengeri halragut találtam ki hozzá.


 Hozzávalók:
(2 személyre)

25 dkg tengeri halfilé
2 gerezd fokhagyma
1 zöldpaprika
1 paradicsom
1 kis fej vöröshagyma
1 egész tojás

bors
chili szósz
3 evőkanál étolaj

Elkészítése:


A tengeri halfilét felkockáztam, sóztam, borsoztam és rányomtam a fokhagymagerezdeket. Jól összekevertem és állni hagytam, amíg a lecsós alap elkészült. Ehhez a felforrósított olajon - picit megsózva - üvegesre pároltam a vékony szeletekre vágott vöröshagymát. Rátettem a szintén vékony szeletekre vágott paprikát és paradicsomot, majd amikor a paprika puhulni kezdett, hozzáöntöttem a halkockákat.  Chili szószt adtam hozzá, majd amikor a hal is megfőtt, ráöntöttem a felhabart tojást.

A currys rizs jó választás volt hozzá, de kifőtt tésztával is el tudom képzelni.

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...