Oldalmegjelenítések:

2011. december 27., kedd

Holnap jönnek a kicsi fiaim!:)

Anyukájuk csütörtökön megy vissza Ausztriába és a téli szünet még tart. Betegek is voltak, már gyógyulóban vannak, arcüreg-gyulladásuk volt:(
Tegnap az ünnepi ebédnél hiányolták a megszokott rántott szelet-sültkrumpli-tartármártás hármast. De hát, kell a változatosság, azért éhesen ők sem maradtak.
Becsinált leves volt daragaluskával, egyben sült sertéssült sütőben sült burgonyával, barna mártással. Az idén - mivel nem voltam egészségileg a topon - a yorkshire pudingot be sem vállaltam hozzá. Pedig úgy az igazi. De a becsípődésem miatt örültem, hogy azokat az ételeket, süteményeket el tudtam készíteni, amiket elkészítettem.


Desszertnek pedig csokis szeletet (sütés nélkül készül, őzgerincben) és mézes krémes készült. Ezeket szeretik leginkább és ezeket több nap alatt sikerült összehoznom:)
De nem is ez volt a legfontosabb, hanem az a jó hangulatú nap, amit együtt töltöttünk.

11 megjegyzés:

Petra írta...

Hű, de finom lehet! De jó, hogy megint unokázhatsz!

Mrita írta...

Valóban nagyon finom lehet! Nagyon jó unokázást kívánok!

trollanyu írta...

Nagyon guszta:) Jó unokázást, de azért próbálj meg pihenni is:)

Éva írta...

Nagyon finomat készítettél ! Most már azért jobban vagy? Nekem most ment el a kis unokám. Nagyon jó unokázást kívánok, vigyázzál magadra !

Lívia írta...

Jobbulást kívánok és jó unokázást.Azért, hogy nem voltál jól, sok finomságot készítettél.

María írta...

Remélem azóta már jobban vagy! Irigyellek, hogy Ott lesznek az Unokák! Érdekes, hogy minden "Pasinál" nyerő a rántott hús-sült krumpli-tartármártás hármas :D!!

Katalin írta...

Mindenkinek gyógyulást kívánok!
A sülted nagyon guszta!

MJ írta...

Szép menü. Ez is szép ... :)

wanna írta...

Kedves Róza, BÚÉK!

mellissina2 írta...

Kedves Róza!
Először is jobbulást,szerintem piszokul fájhat.
Ahhoz képest elég aktív voltál,gratulálok.
Nagyon Boldog és egészséges Új Esztendőt Kivánok Szeretettel!!!!

Roza írta...

Mindannyiótoknak köszönöm a kedves szavakat, a jókívánságokat.
Még nem vagyok teljesen jól, de igyekszem:)
Időm és kedvem az nem sok van...
Az unokákkal természetesen nagyon jól érzem magamat. Ők már meggyógyultak, tehát rosszalkodni is tudnak:) De ez egyáltalán nem baj:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...