Oldalmegjelenítések:

2013. május 12., vasárnap

Tegnap érkeztem haza.

Reménykedem, hogy a kezelések hatása majd valóban érződni fog... Azt ígérték, 1,5-2 hét múlva jelentkezik igazán a hatása. Fizikoterápiás kezeléseket, masszázst, mágneses karikát és infúziós kezeléseket kaptam, ill. gerinctornát.
Mire hazaértem, a kismenyem fini húslevese és rakott húsa várakozott, hogy ne kelljen főznöm. És mondhatom, nagyon finom volt. A gesztus pedig igen jólesett!:)

Már nagyon kívántam a halászlét, karácsony óta nem is volt, így ma azt főztem. Délután a nagyfiamék is befutottak, ezért sütöttem egy habos, banános muffint tepsiben. Amikor kisült, megkentem lekvárral és habot tettem a tetejére...

8 megjegyzés:

Kati írta...

Roza örvendek, hogy újra itt vagy, remélem használt a kezelés:) Látod milyen szeretettel vártak haza? És máris fincsit sütöttél.
Képzeld szépen kibújt és nődögél a lila krumpli, amit tőled kaptam. Fotót is készítettem, hamarosan kiteszem majd a blogra. puszi, Kati

marisz57 írta...

Roza, örülök, hogy ismét otthon vagy! Mielőbb gyógyulj meg teljesen, és süssél főzzél finomakat, mint eddig is!

Éva írta...

Örülök hogy ismét itt vagy körünkben. A kezelés hatását most fogod érezni igazán azért sokat még ne terheld magad pihenjél. Otthon biztos nagyon hiányoztál családodnak és a kis Zsófikának ! Vigyázzál magadra!

teller-cake írta...

Biztosan hamarosan érzed a kezelések jótékony hatását, különösen ha ilyen gondoskodó családtagok vesznek körül! De lélekben mi is támogatunk a monitor túloldaláról! :)

Roza írta...

Mind-mind nagyon aranyosak vagytok, köszönöm szépen!:)

Lívia írta...

Örülök, hogy ismét írogatsz, tehát jól vagy, használtak a kezelések. Szeretettel várt a családod ők is hozzájárulnak majd a gyors, végleges gyógyuláshoz. Te pedig ismét foglalkozhatsz azzal amit szeretsz süthetsz-főzhetsz, örömöd leled a kis unokáidban, családodban.

MJ írta...

Teljes gyógyulást kívánok mihamarább!
A halászlé is segít, de leginkább a család. :)

Czakó Mariann írta...

Kedves Roza ! Jobbulást kívánok, vigyázz magadra ! :) Örülök, hogy ismét itt vagy ! :)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...