Oldalmegjelenítések:

2013. szeptember 8., vasárnap

Húsleves, töltött hús, párolt káposzta, muffin

Röviden ez volt a mai ebédünk:)
A húslevest összegyűjtött csirkemell csontokból és bőrökből főztem, jó sok zöldséggel és cérnametélt híján ismét daragaluskával.
Kolbásszal töltött lapocka egyben sült burgonyával, párolt káposztával és -körtével.
A párolt káposztát  savanyított káposztából készítettem. Nagyon finom lett. Ízlett mindenkinek. Megállapítottuk, ha ez most ilyen finom lett, a többi káposztás étel is tuti jó lesz az általam eltett káposztából. Ennek örülök és meg is nyugodtam.

A desszert körtés-gyömbéres muffin volt gesztenyés-mogyorós kakaókrémmel, cukormázzal.
Eddig még nem tettem cukormázat olyan sütire, amit utána hűtőbe kellett tenni... A cukormáz nem keményedett meg:( Még elég meleg volt ahhoz, hogy nem hagyhattam elöl a krémes süteményt.

És itt merült fel bennem először, hogy akkor ez most muffin, vagy cupcake?
Mivel magamtól csak sejtettem a választ, pontosan utánanéztem. Itt találtam rá a válaszra, amelyet
ide be is másolok.

"A színes, díszes cupcake-ek egyre kedveltebbek nálunk is születésnapi bulikon, leánybúcsúkon, esküvőkön, mivel mindenki egy saját kis mini tortácskát kaphat, ahogy csak szereti. A muffinok pedig remek reggeli sütemények."
13.JPG12.JPG
(Ezt eddig egyáltalán  nem így gondoltam:)) Főleg, hogy inkább cupcake lett a sütim, de a tésztája meg muffin:))

4 megjegyzés:

teller-cake írta...

Fincsi! Végigkóstoltam volna szívesen...:)

Roza írta...

Még maradt mindenből...:)

Rózsa írta...

Ez nagyszerű ebéd volt.
Kicsit késve, de annál nagyobb szeretettel, kívánok boldog Névnapot.

Roza írta...

Rózsám, köszönöm szépen:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...