Oldalmegjelenítések:

2014. február 16., vasárnap

Joghurtban pácolt pulykanyak sütve, burgonyával, gyermekláncfű salátával

Eredetileg levesnek vettem elő a pulykanyakat. Mivel egyedül vagyok itthon, nem volt kedvem levest is főzni. Így kigondoltam, hogy joghurtban, fokhagymával, borssal, csípős curryvel megpácolt pulykanyakat megsütöm. A tepsiben lévő nyakra a joghurtos pácot is ráöntöttem. Fólia alatt, közepes hőmérsékleten, puhulásig sütöttem.
Utána levettem a fóliát, hogy megpiruljon kicsit. Kb. félidőben négybe vágott burgonyát tettem mellé, ami vele együtt sült meg. Gyermekláncfű salátát készítettem hozzá.
Desszertnek pedig tököt sütöttem.

4 megjegyzés:

MJ írta...

Ez az! Évek óta tervezgetem, épp ideje megkóstolni a gyermekláncfüvet. Épp tegnap morfondíroztunk efféléken Melindával. :)

Roza írta...

Kedves MJ, nagyon tudom ajánlani. Főként ilyenkor, amikor még nem virágzik. Finom és egészséges:)

MJ írta...

Megfogadom! Már csak az kell hogy lerázzam magamról a betont, kijussak a terepre és mondjuk az arborétumban szedjek bio-t.

Roza írta...

Helyes!:) Nem is az út mellett kell szedni:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...