Oldalmegjelenítések:

2014. február 4., kedd

Rizses hús házi vágott vegyes savanyúsággal

Egy fajta rizses hús már van a blogon, de az pörköltesen készült. Ez pedig zöldségekkel, borsóval, és fehéren.
Hozzávalók:

kb. 60 db sertéshús, kockákra vágva
1 fej vöröshagyma
2-3 ek. étolaj
bors 
2 db sárgarépa
1 db petrezselyem
1 db krumpli
10 dkg zöldborsó
20 dkg rizs
2 ek. étolaj
petrezselyemzöld

Elkészítése:

A finomra vágott vöröshagymát 2-3 ek. étolajon, enyhén megsózva, fedő alatt üvegesre párolom. Hozzáadom a húst és nagy lángon, gyakran megkeverve addig pirítom, amíg levet ereszt, illetve ezt a levet el is fővi. Ekkor hozzáadom a feldarabolt zöldségeket, burgonyát, zöldborsót, sózom, borsozom, kis ideig pirítom, majd beleöntöm a 2 ek. étolajon megpirított és dupla mennyiségű vízzel felengedett rizst. Felforralom, majd takaréklángon működő sütőbe teszem, ahol addig marad, amíg a hús megpuhul és a rizs is elkészül. Tálaláskor megszórhatjuk finomra vágott petrezselyemzölddel (nekem  nem volt).
Most vágott vegyes savanyúsággal tálaltam.
 Ezt a vágott vegyes savanyúságot én tettem el... Érdekessége, hogy vékonyra szeletelt birsalma is van benne. Nagyon finom, ahogy a savanyúságlé átjárta. Legközelebb is teszek a savanyúságba.


3 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon tetszik a rizses hús recepted. Szoktam én is csinálni de zöldséget nem teszek bele, kipróbálom legközelebb így is. Nagyon guszta és a csalamádéval együtt hmmm fincsi ebédetek volt. Egészségetekre!

Kati írta...

Mi csak hússal vagy gombával szoktuk, de így is finom lehet:)

Roza írta...

Éva, Kati, finom:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...