Oldalmegjelenítések:

2014. május 18., vasárnap

Fokhagymás pulykaszárny és csirkecomb, párolt zöldségekkel.

Tegnap vendéget vártam. Tudtam, hogy az illető inzulinos diabeteszes  és túlsúllyal is küzd. Gondolkodtam, mit készítsek, amiből bőségesen ehet anélkül, hogy bűnbe esne. Így esett a választásom hagymalevesre,   sült baromfira és a párolt zöldségekre. A hagymalevest direkt készítettem, mert egyszer panaszkodott, hogy mennyire szereti, de a családja nem eszi meg, így ő sosem főz ezt.
A húst sóval, borssal és fokhagymával ízesítettem, zsiradékot nem adtam hozzá, csupán kiolajoztam a tepsit, amiben sütöttem. Lefedtem fóliával és 200 fokos sütőben addig sütöttem amíg megpuhultak a húsok. A zöldségek zöldborsóból, sárgarépából, burgonyából és almából álltak. A zöldborsón kívül én vagdostam őket kb. egyforma kis kockákra. Kevés vajon, enyhén megsózva és pár csepp édesítővel ízesítve pároltam őket puhára. Az almakockákat már akkor adtam hozzá, amikor majdnem jónak találtam a zöldségeket.

2 megjegyzés:

marisz57 írta...

Nagyon tetszik a köreted! Még sose jutott eszembe almát tenni bele, pedig az alma minden zöldséggel párosítható.

Roza írta...

Marika, legközelebb ne hagyjad ki! Összefogja az ízeket!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...