Oldalmegjelenítések:

2015. február 1., vasárnap

Őzpörkölt galuskával

Említettem, hogy Zsuzsi menyemnek lesz a születésnapi partyja. Oda készítettem a Túró Rudi tortát.
A vacsora egy nagyon finom őzpörkölt volt, aki kért, az ehetett hozzá nokedlit.
Az őzpörköltet ugyan nem én főztem, de most ettem életemben először. Nagyon finom volt. Nagy hozzáértéssel és gyakorlattal főzte Zsuzsi bátyja, aki vadász.
A neten utánanéztem az őzpörkölt szénhidrát értékének, ami 0,4 gramm/100 gr.
Arra is találtam utalást, hogy pl. pörköltből (csontos) 
2 , 5 dl = 1 adag. Viszont az ételek szénhidráttartalmát g-ban mérjük...:(
Egyenlőre annyit tudok csak megadni, hogy 100 g őzpörkölt ch tartalma 0,4 gramm. Köret nélkül.
(Készítette: Papp János)

4 megjegyzés:

MJ írta...

Tegnap, megkívántam itt nálad a tócsnit. Csinált Melinda. Most állítsam neki galuskát szaggatni? :)

Roza írta...

:)) Hááát, csak Melinda ne rám haragudjon meg!:))

MJ írta...

Biztosan nem haragudna meg. :)

Roza írta...

Akkor rendben!:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...