Oldalmegjelenítések:

2015. június 8., hétfő

Tyúkhúsleves cérnametélttel, pestos farfalle ketcuppal

Tyúkhúsleves cérnametélttel:
Jól ízesített maradék sülthúsból, még némi ízesítő és egy kis pesto hozzáadásával készült el a mai ebédünk második fogása.

Hozzávalók:
(2 személyre)

25 dkg maradék sülthús
1 ek, ketchup
1 kis fej vöröshagyma
1 mk. őrölt paprika
1 ek. medvehagymás pesto
2 ek. kókuszzsír
1 ek. fokhagymás chiliszósz
bors


20 dkg farfalle

Elkészítése:

A sülthúst ledaráltam. A vöröshagymát apró kockára vágtam. Felforrósított kókuszzsíron, kissé megsózva, fedő alatt üvegesre pároltam. hozzáadtam a ledarált sülthúst. Együtt pirítottam őket, majd hozzáadtam a többi hozzávalót is.

A tésztát kifőztem, majd a főzővízből egyenesen a húsos raguba raktam át. Alaposan átkevertem. Tálaláskor megszórtam frissen vágott petrezselyemzölddel és kevés ketchupot tettem rá.

2 megjegyzés:

angelaah91 írta...

the food looks so delicious :)

www.angelavissers.com

Roza írta...

Thank you, Angela!:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...