Oldalmegjelenítések:

2020. július 20., hétfő

Sajtos-ananászos natúr szelet mexicói rizzsel



Hozzávalók:
(2 személyre)

4 szelet (kb. 40-50 dkg) karaj szelet, vagy comb
4 karika ananász
4 szelet gouda sajt
3 ek olíva olaj
liszt (belemártani a húsokat)

bors

A körethez:

12 , 5 dkg rizs v. 1 zacskó gyorsrizs
15 dkg mirelit mexicói keverék

1 kk. cukor
petrezselyemzöld

Elkészítése:

A hússzeleteket kissé megklopfoltam, majd jól beborsoztam. Nem volt szeletelt sajtom, így kissé nehezen sikerült a 4 szelet sajt.

Most gyorsrizst használtam, amíg főtt, forró vízben, kis sóval és cukorral megpároltam a mexikói keveréket, majd összekevertem a rizzsel. Összevágtam a petrezselyemzöldet. A húsok mindkét oldalát gyorsan átsütöttem - sütés előtt lisztbe forgattam, hogy ne fröcsköljön -, utána sóztam meg. Ráraktam az ananász-karikákat, majd azokra a sajtszeleteket. és addig hagytam még a lángon, amíg a sajt megolvadt.

A rizst bőven megszórtam a petrezselyem zölddel, majd tálaltam.

2 megjegyzés:

Ani írta...

Nagyon jól néz ki.

Roza írta...

Köszönöm, Ani :)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...