Oldalmegjelenítések:

2020. december 25., péntek

Rántott pontyszelet sült gesztenyével, sült tökkockákkal, vegyes salátával

 



Az idei  év karácsonyi ételsora igencsak "halasra" sikeredett, de ennek fő oka, hogy egy friss halat két személy nálunk csak ilyen formában tudja elfogyasztani, nem kell fagyasztóba eltenni. És mivel nagyon szeretjük, ezt egyáltalán nem bántuk :)

Hozzávalók:
(2 személyre)

4 szelet pontyderék
zsemlemorzsa
1 egész tojás
liszt

25 dkg elősütött gesztenye
25-30 dkg sütni való tökkocka enyhén párolva
20 dkg vegyes saláta
tetszés szerinti salátaöntet
díszítéshez ehető virágok
a hal sütéséhez étolaj

Elkészítése:

A halszeleteket besóztam, picit állni hagytam, majd liszt-tojás-zsemlemorzsa sorrendben bepaníroztam és egy papírtörlőre félretettem. Elkészítettem a salátaöntetet és ráöntöttem a salátára. Az olajat felforrósítottam és a halakat szép pirosra sütöttem. Közben az előmelegített sütőben megsült a tök és átmelegedett a gesztenye.
Tálalhattam.



Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...