Oldalmegjelenítések:

2022. március 20., vasárnap

Susi krumpli salátája

 Bizton állíthatom, hogy egy echte német krumplisalátát osztok meg veletek. Ihrlersteinben, ahol most kezdtem el az 1 hónapot, a néni lánya készítette el ma, annak örömére, hogy kedvük szerint valónak találtak engem.... Ez persze nem igazán igaz, mert azért voltak itt Susi és a bátyja Koni, hogy megmetszszék a gyümölcsfákat. 

Susi már úgy érkezett, hogy a főtt krumplit hozta magával.



Hozzávalók:

(6 személyre)

1,5 kg sárga burgonya

1 nagyobb fej hagyma

1 szép nagy kígyóuborka



bors

almaecet

olívaolaj

 

Elkészítése:

 A krumplikat sós vízben megfőzzük, majd hagyjuk kihűlni. Leszedjük a héját, utána burgonyaszeletelővel, vagy késsel felszeleteljük. Az uborkát meghámozzuk, a hagymát kis kockákra vágjuk, majd ezeket mind összekeverjük. Ízlés szerint sózzuk, borsozzuk, 2-3 ek. olívaolajat öntünk rá és jócskán almaecetet, mert a krumpli nagyon beszívja. 1-2 órát állni hagyjuk, időnként megkeverjük, megkóstoljuk, utánaízesítünk, majd valamilyen húsétel mellé tálaljuk.

A burgonya szeletelő:


Jópofa, én nem láttam még ilyet. Könnyen használható.

4 megjegyzés:

Éva írta...

Guszta ! Hasonló módon szoktam én is krumplisalátát készíteni de ezt az elnevezést eddig nem ismertem szeretjük.

Roza írta...

Én még nem társítottam burgonyát és uborkát salátába, de finom volt :)

Ani írta...

Kicsit furának tűnik, inkább almát gondolnánk, ha már főtt a krumpli, de egy próbát megérne.

Roza írta...

Igy igaz Ani, egy próát mindig megér...

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...