Oldalmegjelenítések:

2022. szeptember 25., vasárnap

Új lakhelyem

 2022. szeptember 20-án új lakhelyre költöztem. A város neve Bátaszék. Itt laknak az idősebb fiamék, az ikrek (Lackó, Bence) és Lilike. Én hozzájuk költöztem. A költözésre az adta az okot, hogy eleddig minden 2. hónapban tulajdonképpen "kidobtam" az ablakon a lakbért. Eldöntöttük, ez így tovább nem mehet, akkor inkább ők kapják meg azt a pénzt.  Így mindenki jól jár. 6 szoba, nappali, étkezőkonyha, 2 fürdő, 2 WC, szép nagy speiz, nagy udvar, garázs áll rendelkezésre. 3 autónk van... 😊 

Bátaszék:


4 megjegyzés:

Katalin írta...

Szép tágas házba költöztél, biztos jó lesz ilyen közel lenni a gyerekekkel, unokákkal.
Érdekes, Bátaszéken még nem voltam, csak átutazóban, pedig milyen közel van Mözshöz 😊.
Kívánok szép, kellemes napokat, éveket az új otthonodban!

Verus írta...

De régen jártam Nálad! Gratulálok az új otthonodhoz, érezd nagyon jól magad! :)

Ani írta...

Mióta ritkábban posztolsz, valahogy kimaradsz nekem. Még csak most olvastam a bejegyzésedet a költözésedről. Remélem,hogy nagyon jól fogjátok magatokat érezni.

Roza írta...

Katalin, Verus és Ani. Nagyon szépen köszönöm a jókíváságaitokat. Én is remélem, hogy szépen összerázódunk:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...