Oldalmegjelenítések:

2011. április 25., hétfő

Vegyes friss saláta

Általában változtatok a friss saláták hozzávalóin.
Most pl. nem volt benne kaliforniai paprika, vöröshagyma helyett lila hagyma volt és nyers cékla. 
Céklát eddig még csak a hagyományos módon készítettem, de a múltkor valahol olvastam nyers céklasaláta receptet. Ez adta az ötletet. Még az unokáimnak is ízlett. Legközelebb nyugodtan bele teszek egy fej céklát.

Hozzávalók:

2 kígyóuborka
1 fejes saláta
3-4 pirosas tv- paprika
fél fej nyers cékla
2 fej lila hagyma 
bors
3 evőkanál kristálycukor
3 evőkanál 10 %-os ecet

Elkészítése:

Először a lila hagymát vágtam vékony szeletekre, majd finoman megsóztam. Következett a cékla, melyet szintén vékony szeletekre vágtam és megsóztam. Következtek a pirosas tv-paprikák vékonyra szelve, sózva, majd a megmosott, de héjában hagyott kígyóuborkák. Legyalultam, kevés só itt is került rá. Borsoztam,  majd 3 evőkanál cukrot és 3 evőkanál 10 %-os ecetet öntöttem rá. Óvatosan összekevertem, lefedtem és tálalásig a hűtőben tartottam. Mielőtt leültünk ebédelni, összevágtam a fejes salátát, rátettem a többi zöldségre és összeforgattam. Pont akkorra vette át a salátalé és a fűszerek, meg a többi hozzávaló ízét, mikorra kitálaltam.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...