Oldalmegjelenítések:

2013. augusztus 24., szombat

Sült zöld paradicsom

Hoppá!:) Ma ebédre már el is készítettem a sült zöld paradicsomot:)
Amíg a paradicsomokat sütögettem, két dolog foglalkoztatott. Közbevetőleg jegyzem meg, hogy én mostanában ezt a filmet nem láttam. De az egyik dolog az volt, hogy ha így kirántva csinálták volna, nevezték-e volna sültnek? A másik,hogy amerikában általában vagy grillen sütnek, vagy egészben...
De ezek csak egy laikus gondolatai voltak. Mert az is eszembe jutott, hogy Marka viszont most nézte meg a filmet, említi is a posztjában. Tehát, csak kiderült volna, ha nem így készül...:)
Közben elkészültek a paradicsomok, én petrezselymes burgonyapürét készítettem hozzá, lévén, hogy ebédre készítettem.
Kicsi unokám a tányérka zöldségleves után megevett 2 db paradicsomot, a hozzávaló burgonyapürével.
Mit mondjak? Sikere volt!:) Azt hiszem, még az idén is, de ezen túl mindig, ha lesz zöld paradicsomunk, fogunk ilyet készíteni:)

3 megjegyzés:

Kati írta...

Gyors voltál:) És mégis milyen íze van, nem tudom elképzelni. szépen ki kell próbánom:)

MJ írta...

Nahát! Ez meglepetés nekem. imádom a különféle bundázott zöldségeket, de paradicsomról még nem is hallottam. Ki kell próbálnom! :)

Roza írta...

Kata, csak nyugodtan próbáljad ki!:)

Kedves MJ! És a film címére sem emlékszel?:) Próbáljad ki Te is, nem fogod megbánni:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...