Oldalmegjelenítések:

2011. szeptember 29., csütörtök

Díjat kaptam!:) - Sokoldalú blogger díjat!:)

Mégpedig Hobbychef-től, a Sokoldalú blogger díjat.
Nagyon örülök neki és köszönöm, hogy rám is gondolt a díj odaítélésénél és sokoldalúnak tartja a blogomat.
Ez külön örömömre szolgál, mivel én semmi extra étellel nem tudok előállni, csupán amit a mindennapokban előállítok a konyhámban.


Különösen jól esik ez az elismerés egy olyan bloggertől, akinek - az én megitélésem szerint - aztán igazán sokoldalú a blogja:)

Nagy gondban vagyok, hogy kinek is adhatnám tovább a díjat... Annyi kedves blogger-társam van, aki szintúgy megérdemelné.
Úgyhogy most nem is teszek javaslatot, előbb átnézem az általam kedvelt blogokat. Már csak azért is, mert ne maradjon ki egy sokoldalú blogger úgy, hogy esetleg egy másik sokoldalú blogger több díjat is kapott.

2 megjegyzés:

mellissina2 írta...

Gratulálok a díjhoz, a díjak mindig tudják hova menjenek!!!!

Roza írta...

Mellissina, köszönöm:) Jólesik a díj, de nem érzem, hogy én annyira sokoldalú lennék. Ha mégis, az külön örömömre szolgál és igyekszem:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...