Oldalmegjelenítések:

2012. január 14., szombat

Tejfölös gombapaprikás galuskával

9 megjegyzés:

Gabriella írta...

Nagyon jól néz ki. Nemrég ebédeltem, de fotó alapján újra megéheztem... :))

Roza írta...

Gabriella, küldenék, de elfogyott:)

trollanyu írta...

Finom ebéd:)A gombapaprikást én is mindig nokedlivel készítem. A fejléced is nagyon tetszik a busó álarcokkal:)

Juci írta...

Ez nálunk mindig nyerő.
Finom, finom, finom.

Hankka írta...

Hű, a férjem különösen díjazná, imádja ugyanis a galuskát, mint köretet! :)

Rózsa írta...

Mértékkel, de szívesen ennék belőle kedves Rozsa:)

Zsofi Molnar írta...

Szia! Új vagyok még itt, véletlenül tévedtem ide, de úgy döntöttem maradok! Szóval fel is iratkoztam. És már a hétfői ebédet is tudom: ez a gombapaprikás lesz!!!! Annyira szeretem, s már tök régóta nem csináltam...mert valamiért nem jut eszembe. Úgyhogy köszi!!!!

Roza írta...

Mindőtöknek köszönöm:))

Zsófi, köszöntelek, remélem máskor is benézel hozzám!:)

Roza írta...

Trollanyu gondoltam, farsangban jó lesz a búsó:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...