Oldalmegjelenítések:

2014. október 24., péntek

Csirkeszárnypörkölt zöldborsóval, Annababa zöldborsó püréje csirkehússal

 Hozzávalók:
(2 személyre)

4 db csirkeszárny
1 kisebb fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
35 dkg fagyasztott zöldborsó
csipetnyi cukor
frissen őrölt bors
1 teáskanál őrölt paprika
2 ek. étolaj 
petrezselyemzöld
Elkészítése:

A csirkeszárnyakat megtisztítottam (az esetleges tollmaradványokat eltávolítottam, a szőröket gázláng felett leperzseltem), megmostam, majd 3 db-ba vágtam. A vöröshagymát apró kockákra vágtam és a felforrósított étolajon, kissé megsózva, fedő alatt üvegesre pároltam. Beletettem az őrölt paprikát, majd a csirkeszárnyakat és nagy lángon addig "pörköltem", amíg levet nem engedett. Ekkor hozzáadtam a fagyasztott zöldborsót, az összeaprított fokhagymát, enyhén borsoztam, rászórtam a cukrot, hogy a borsó zöld színe üde maradjon. Kis ideig még kevergetve főztem. Amikor úgy gondoltam, a borsó már felengedett, kevés vizet öntöttem alá, majd a borsó puhulásáig főztem. Táralás előtt aprított petrezselyemzölddel szórtam meg. Abonett kenyérrel fogyasztottam.
A 2 adag szénhidrát tartalma: 55 , 8 gramm
1 adag szénhidrát tartalma:  27 , 9 gramm
2 db abonett kenyér: 6 , 4 gramm
Annababa ugyanebből kapott ebédet. A csirkeszárnyakat lebőröztem, a húst leszedtem a csontról, majd leturmixoltam. Nagyon ízlett neki:)

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...