Oldalmegjelenítések:

2014. október 23., csütörtök

Sárgaborsós gombás gulyás

A sárgaborsóhoz a gombát húspótlóként használtam. Szerencsés párosítás:) A kevéske maradék hússal együtt már laktató egytálétel állt össze.
Hozzávalók:
(2 személyre)

4 félmarék sárgaborsó
1 kis fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 db sárgarépa
1 db petrezselyem
10 dkg szeletelt csiperke gomba
15 dkg maradék sertéshús

őrölt paprika
petrezselyemzöld
2 ek. étolaj

Házi kockatészta
Elkészítése:

A sárgaborsót többször megmostam, amíg a víz tiszta nem maradt. Ekkor beletettem egy fazékba és öntöttem rá 1,2 liter langyos vizet. A hagymákat, a zöldségeket megtisztítottam, felaprítottam. A gombát leöblítettem, a húst kis kockákra vágtam és a sárgaborsóhoz adtam. Amikor felforrt, beleszórtam egy kevés őrölt paprikát.
Amíg a gulyás főtt, gyúrtam egy kevés tésztát, amit nem túl vékonyra nyújtottam ki és kisebb kockákra vágtam. Amikor a gulyás megfőtt, belefőztem a tésztát.
Tálaláskor aprított petrezselyemzölddel szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...