Oldalmegjelenítések:

2020. augusztus 22., szombat

Csípős sertésszelet párolt zöldséggel, kaporszósszal, krokettel


Hozzávalók:
(2 személyre)

30 dkg (kb. 2 szelet) rövid karaj
2-3 db sárgarépa, vastagabb karikára vágva
20 db kelbimbó
1 cs. Knorr kaporszósz
1 ek. apróra vágott kapor
só,
bors,
őrölt paprika
3-4 ek. étolaj

Elkészítése:

A zöldségeket tisztítás után összedaraboltam és nagyon kevés, kb. 1 dl vízben, enyhe sózás és pici cukrozás után puhára pároltam. Majd leszűrtem és melegen tartottam tálalásig.

A karaj szeleteket kissé kiklopfoltam, majd sóztam, borsoztam, szórtam rá egy kevés őrölt paprikát és kevés olajban hirtelen átsütöttem. Ekkor kapott egy kevés színt és puha is lett.

A kroketteket még fagyott állapotukban a sütőbe raktam és 200 fokon szép pirosra sütöttem őket. Tálalásig elkészült.

A kaporszószt a dobozon lévő utasításnak megfelelően készítettem el, a végén dobtam bele az evőkanálnyi friss kaprot, hogy erősítse meg a finom kapor-ízt. (Természetesen úgy készíti mindenki a kaporszószt, ahogyan kedve tartja. Én, amikor kint vagyok Németországban, jobban rá vagyok kényszerítve, hogy kész-, ill. félkész dolgokat használjak. Itthon nem igazán használok ilyeneket. Ha másért nem, az adalékanyagok elkerülése miatt.)

Ebédnél így került az asztalra az elkészült étel. Ott szedek a bácsinak és magamnak.


 

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...