Oldalmegjelenítések:

2021. április 14., szerda

Az én Receptkönyvem

 Ma érkezett meg, futár hozta, életem első könyvét, amely az általam készített ételekből lett összeválogatva. A Cookpad platform - az egyik legnagyobb nemzetközi receptmegosztó közösségi alkalmazás - működött közre a kiadásában.




Egy egész éven át tartó kihívásban vettem részt, melynek "jutalma" lett, hogy a résztvevők mind kaptak egy példányt a könyvükből.


Igazán büszkeséggel tölt el, hogy a kezemben tarthatom az általam készített ételek receptjét és képét tartalmazó kiadványt.

Nem volt gyerekjáték, minden recepthez kötelező volt fázisfotót készíteni, még ha azok nem is kerültek be a könyvbe. Számtalanszor fordult elő, hogy már az étel készítésének felénél tartottam, amikor eszembe jutott, hogy nem készítettem fázisfotót😕. Vagy kimaradt pár mozzanat. 

Legnehezebb Németországban volt a helyzetem, ott a bácsinak nem tudtam volna hitelt érdemlően megmagyarázni, hogy amikor kitálaltam az asztalnál az ételt, miért is akartam volna képet készíteni róla. Párszor azért sikerült. Nem minden étel olyan, hogy a konyhában úgy készíthet az ember képet róla, hogy utána helyre lehet állítani az eredeti állapotokat. A blogomból is csak egy pár ételt "csempészhettem" a kihívásba, éppen azért, mert itt sem készítettem fázisfotót.

Mindegy, megérte a fáradságot és az izgalmat. 

9 megjegyzés:

Katalin írta...

Gratulálok kedves Roza, nagy öröm lehet, hogy a receptjeid kiadásban jelentek meg! Büszke lehetsz rá 😊.

Jutka írta...

Gratulálok, igazán kitartó és ügyes vagy!🌹

Éva írta...

Gratulálok további sok sikert! Szerintem sokunknak van ilyen álma hogy egyszer talán?

majnek bálintné írta...

Roza,ez nagyszerű, GRATULÁLOK,jó egészséget kívánok !!!

Roza írta...

Kedves Katalin, Jutka, Éva és Majnek Bálintné!
Mindannyiótoknak köszönöm a kedves szavakat. Bizony, évek óta elmélkedtem azon, hogyan lehetne egyszer kiadni legalább egy füzetet. Ez most sikerült... Nagy öröm, de sajnos, mivel jutalmul kaptam, csak 1 példány van belőle:( De nem adom fel, hátha ki tudunk találni valamit!:)
Még egyszer köszönöm és tudom, köztetek is legalább olyan kitartó és ügyes hölgy van, aki megérdemelné, hogy kiadassék sok év munkája. Bizony, aki nem tud magánkiadásra szentelni, annak nehéz a megvalósítás.
Ölellek Benneteket szeretettel!

Ani írta...

Kedves Róza! Gratulálok! Megérdemelted. Nekem biztos nem lett volna kitartásom minden nap küldeni egy fázisfotós receptet. Meg is lehet vásárolni a füzeteket?

Roza írta...

Köszönöm Ani, a kedves szavaidat. Egyenlőre sajnos, csak az a pl. van belőle, amit jutalmul én kaptam. Ha találunk elfogadható áron dolgozó nyomdát, akkor sokszorosítjuk, akkor lehet venni is belőle.

laciferi írta...

Csak GRATULÁLNI tudok.

Roza írta...

Laciferi, gratulálni tudsz és mindent elfogyasztani is! ;)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...