Oldalmegjelenítések:

2021. május 2., vasárnap

Anyák Napja 2021.

Szeretettel köszöntök minden Édesanyát, Nagymamát és Kismamát. Jó egészséget és boldog életet kívánok Mindannyiójuknak. 👩💖🌹

Én is készültem, hogy a Fiaim biztosan felköszöntenek, mind eddig minden évben. Az idősebb fiam dolgozott, de ahogy Budapestre ért, felhívott telefonon és kedves szavakkal, ahogy tőle ezt megszokhattam, kívánt sok boldogságot.

Nem sokkal ezután csengettek. Kisebbik fiam, aki hozta a nagylányát kosár meccsre, felugrott hozzánk és egy szál rózsa kíséretében, szeretettel megölelve kívánt nagyon boldog Anyák Napját.

Kihasználtam érkezését és megkínáltam az  epertortával, amit erre az alkalomra készítettem.

Amíg beszélgettünk, felhívott az idősebb menyem is, ő tavaly veszítette el az édesanyját és most engem köszöntött fel. Nagyon jólesett a lelkemnek. Én is viszont-köszöntöttem őt, hisz' ő is Édesanya, sőt ikerunokáim nevelőanyukája, legnagyobb megelégedésemre.

Szépen süt a nap, csodás idő az Anyák Napja megünneplésére. Főként, hogy a pandémia is visszavonulót látszik fújni. 

Mindenkinek, akinek van Édesanyja, Nagyanyja, várandós felesége, legyen boldog és egészséges, hogy a jövő évi Anyák Napját már gondtalanul ünnepelhessük meg.


2 megjegyzés:

laciferi írta...

A süti isteni finom.

Roza írta...

Ugye-ugye? :)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...