Oldalmegjelenítések:

2011. április 27., szerda

Gondolataim

Már többedszerre akadtam össze ezzel az idézettel.
Annyira igaz, hogy úgy éreztem, ide is be kell tennem:


"Mielőtt elítélsz, vedd fel a cipőmet és járd végig az utamat. 

Járd végig a múltamat, érezd a könnyeimet, 

éld át a fájdalmaimat, az örömömet. 
Tedd meg a lépéseket, amelyeket én megtettem és botladozz meg minden kövön, 
amelyen én megbotlottam. 
S mindegyik botlás után állj fel és menj tovább,
úgy ahogy én tettem. 
Csakis ezután ítélkezhetsz rólam, felettem. 

Akkor mondhatod, hogy ismersz!"

4 megjegyzés:

Lívia írta...

Nagyon igaz és nagyon szép gondolatok.

Roza írta...

Valóban... Nem is tudtam elmenni mellette.

Marika írta...

Nagyon jó kis idézet, és mennyire igaz!
Annyira jók a receptjeid és a bejegyzéseid, hogy egyszerűen ideragadtam !:)

Roza írta...

Mit mondjak, tudok azonosulni ezzel az idézettel.
A dícséreted pedig nagyon jót tesz az egomnak:)
Köszönöm Neked, én is körül fogok nézni Nálad, csak hirtelen - hál' Istennek - összejöttek a blogok:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...