Oldalmegjelenítések:

2020. szeptember 17., csütörtök

Görög saláta


Hozzávalók:

(4 személyre)


20 dkg koktélparadicsom

15 dkg olajbogyó (fekete v. zöld, ill. vegyesen)

15 dkg füstölt ízű feta sajt (lehet sima is)

20 dkg kígyóuborka

10 dkg lilahagyma (lehet vörös, ill. újhagyma is)


Öntethez:


3 ek. olívaolaj

1 ek. víz

1 ek. citromlé

ízlés szerit morzsolt bazsalikom (szezonban frissen vágott)

ízlés szerint bors


Elkészítése:


A saláta hozzávalóit kb. egyforma kockákra vágtam. Elkészítettem az öntetet. Az alapanyagokat egy nagyobb edénybe öntöttem, ráöntöttem az öntetet.



Alaposan összekevertem és kb. 1 órahosszára hűtőbe tettem.


 

2 megjegyzés:

Verus írta...

Imádom a görög salátát.

Roza írta...

Én is. Egyáltalán, minden salátát szeretek :)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...