Oldalmegjelenítések:

2020. október 5., hétfő

Kefires vegyes saláta virslivel és krutonnal


 Hozzávalók:

(2 személyre)


180 g vegyes, friss saláta
175 g kefir
10 g saláta fix
2 szelet teljes kiőrlésű toast kenyér
2 db frankfurti sertésvirsli


Elkészítése:


A kefirbe belekevertem a saláta fixet. A salátaalapot kiöntöttem a salátástálba. A virliket egyforma karikára vágtam.




A toast kenyeret kockákra vágtam és forró sütőben a legmagasabb hőmérsékleten, légfúvással kb. 10 perc alatt megpirítottam. A salátaalapot összekevertem a virslikarikákkal, ráöntöttem a kefires salátafixet, óvatosan összekevertem, majd megszórtam a krutonokkal és tálaltam. Egy könnyű, finom, szénhidrát szegény ebédünk lett, mellyel jól laktunk.






Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...