Oldalmegjelenítések:

2021. február 6., szombat

Tiramisu - tojás nélkül, Valentin Nap ürügyén

 Mivel Valentin napkor már Németországban leszek, ma kedveskedtem a Páromnak egy nagyon finom tiramisuval, amit tegnap készítettem el.

Már van posztolva egy tiramisum, de ez nem aszerint a recept szerint készült, ezért ismét beposztolom.

Hozzávalók:
(8 személyre)

24 db babapiskóta
5 dl "Mestercukrász" habtejszín
20 gr (1 cs.) Expressz zselatin fix por (v. 3 cs 8 gr-os habfixáló)
5 dkg porcukor
25 dkg mascarpone
3 dl erős feketekávé
2 dkg cukor v. édesítőszer
2 ml keserűmandula aroma (kb. 2 teáskanál)
keserű kakaópor

Elkészítése:

A tejszínt a habfixálóval és a cukorral keményre verjük, majd hozzádolgozzuk a mascarponét. Közben elkészítjük a kávét.

Fogtam egy téglalap alakú (jelen esetben inkább ovális) jénai tálat, a babapiskótákat egy pillanatra a feketekávé-keserű mandula aroma-édesítőszer keverékébe mártottam és leraktam egy sort. Erre a krém felét, majd kakaóporral megszórtam.


Megint jött egy sor babapiskóta, rá a krém másik fele, majd a kakaópor. Most a hűtőben várja, hogy holnap sorra kerüljön. (Ehető virágokkal díszítettem.)










2 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon guszta, finom lehetett, a Párod biztos örült neki!😊

Roza írta...

Köszönöm Katalin:)
A Párom nagyon örült neki, ő még sosem evett Tiramisut, így nagy élmény volt neki:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...