Oldalmegjelenítések:

2021. március 5., péntek

Blogszülinap!

10
éves a blogom! 
Mein Blog ist 10 Jahre alt!
My blog is 10 years old!
Már ücsörgök itt egy ideje és azon gondolkodom, mit is írjak ebből az igazán jeles alkalomból...?
Talán leszögezhetem, hogy ennyire kitartó még egyetlen hobbymmal sem voltam. 
Annak ellenére is kitartottam a blogom mellett, hogy jó ideje minden második hónapban kijárok Németországba dolgozni. Eleinte ápoltam, most egy bácsinál házvezetőnő vagyok. Jó helyem van, de nagyon messze van. Mire ideérek, megteszünk még 1200 km-t is. Ez szörnyen fárasztó. Még a fiataloknak is. De kitartok:)
Itt hiába főzök minden áldott nap, nem igazán van lehetőségem képeket készíteni az ételekről. 
A bácsi nehezen mozog, ezért az időnk nagy részét itthon töltjük. Csak vásárolni járunk el. Mérgelődtem is már eleget, hogy mennyit kijárok Németországba és még szinte nem láttam semmit. Az autópályán a hangfogó "kerítés" takarja a kilátást. Megállni bámészkodni meg nem lehet. Hosszú az út, haladnunk kell.

Gondoltam, írok ki blogszülinapi játékot, de magamat hozom kellemetlen helyzetbe, ha nem jelentkezik senki:( Persze érthető, keveset vagyok itt, még kevesebbszer tudom meglátogatni az általam olvasott blogokat:( Tehát a játék elmarad.

Köszönöm azoknak, akik mégis benéznek hozzám. Remélem, a helyzetem majd pozitívan változik és ismét naponta tudok foglalkozni a blogommal.

Vigyázzatok magatokra, a Covid kerüljön el benneteket! 


 

8 megjegyzés:

laciferi írta...

DRÁGÁM!
Nagyon büszke vagyok rád.
Nem csak remek ételek, hanem egy "családi" rálátás "szeretet", amit tőled ez alatt a 10 év alatt kaptunk.
Talán kevesen tudják, hogy szakmailag is nagyra értékelnek.
"COOKPAD" nemzetközi "amatőr" szakács-magazin már nyomdába helyezte a szakácskönyvedet.
Eddig is számtalan elismerést kaptál tőlük.
Tapasztalatból tudom, mivel amikor itthon vagy élvezettel fogyasztom kiváló főztjeidet, amelyek "ISTENIEK".
ÉS!
NEM HÍZLALNAK!
De táplálók, egészségesek.
Köszönöm, hogy vagy nekünk.
Én, és a COOKPAD rajongó tábora kívánunk neked jó egészséget, erőt, hogy köztünk légy!
Szerelmed, barátod, társad, imádód
ÉN
kisslaciferi


Roza írta...

Naháááát....., ezek a kedves szavak igazán jólestek! :) Köszönöm szépen! :)

Jutka írta...

Gratulálok, igazán kitartó és ügyes vagy! Még sok-sok évig örvendeztess bennünket / és magadat/ a bloggal!🌷

Roza írta...

Kedves Jutka, nagyon szépen köszönöm:)

Éva írta...

Gratulálok blogszülinapod alkalmából sok szeretettel! Vigyázzál magadra nagyon ott a távolban és itthon is !

Roza írta...

Drága Évike, nagyon szépen köszönöm! Te is vigyázz magadra! :)

Névtelen írta...

Kedves Roza, boldog blogszülinapot :)!
Kata

Roza írta...

Kata, köszönöm szépen! :)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...