Oldalmegjelenítések:

2021. május 12., szerda

Fűszerezett csirkecomb-csíkok szték burgonyával, salátával

Hozzávalók:
(2 személyre)

40 dkg csirke felsőcomb kicsontozva, csíkokra vágva
2 ek étolaj
ízlés szerint só
ízlés szerint bors
ízlés szerint szójaszósz
ízlés szerint csípős Piros Arany
60 dkg burgonya tisztítva, hosszában 4 felé vágva
0,5 dl étolaj

Elkészítése:

A csirkehús-csíkokat befűszereztem a rendelkezésre álló fűszerekkel és kb. 30 perci állni hagytam. Eközben megtisztítottam és hosszában négybe vágtam a burgonyát, majd sütőpapírral bélelt tepsibe raktam őket, miután egyenként étolajba mártottam őket. 150 fokon, el is kezdtem sütni.
Ezután a húst tettem a jól felforrósított olajba, ahol fedő alatt pirítottam kb. 10-15 percig. Ekkor levettem a fedőt és anélkül pirítottam tovább amíg a keletkezett víz el nem párolgott.

Tálalásig melegen tartottam húst és burgonyát, közben elkészítettem a salátát.

Tálaltam.






 

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...