Oldalmegjelenítések:

2021. június 7., hétfő

Natúr szelet sufnudlival, lecsós mártással

 


Hozzávalók:

(2 személyre)

20 dkg karaj (2 szelet)
20 dkg paprika (2-3 db)
20 dkg paradicsom (2-3 db)
10 dkg vöröshagyma (1 kicsi, v. egy nagy fele)
chili paprika ízlés szerint
étolaj
50 dkg sufnudli (bolti, előhűtött, v. fagyasztott)
liszt, a húst belemártani

Elkészítése:

A paradicsomról lehúztam a héját. (A paprikáról nem sikerült igazán jól, de a végén összeturmixoltam, az sokat segített.) A vékony szeletekre vágott vöröshagymát kevés olajon, enyhén megsózva üvegesre pároltam. Ekkor adtam hozzá a paradicsomot, majd az összevagdosott erős, ill. édes paprikát. Amikor megfőtt, összeturmixoltam. Chili paprikával ízesítettem, hogy jó csípős legyen.

A sufnudlit egy serpenyőben, kevés olajon pirosra sütöttem. 
A húsokat lisztbe mártottam, majd a maradék  olajon, ami a nudlik sütése után maradt, mindkét felüket hirtelen pirosra sütöttem. 

Tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...