Oldalmegjelenítések:

2021. augusztus 30., hétfő

Gyros, sült krumplival, tzatzikivel.




A hentesnél, ahova járunk, lehet kapni bepácolt, nagyon jól ízesített, gyros ízére hajazó apró húst. Csak meg kell süti, gyorsan, hogy ne száradjon ki. Hozzá sült krumplit és finom tzatzikit készítünk. Nagyon finom.
A gyros húsból 2 személyre 30-35 dkg-ot vásárolok. Persze, magunk is elkészíthetjük a gyrost, már van gyros fűszer. Én még nem használtam, de gondolom, a leírás részletesen rajta van, hogy mit, hogyan csináljunk. Hipermarketekben meg már lehet kapni bepácolt gyros-húst is. Már csak el kell döntenünk, melyiket válasszuk.

Sült krumplinak én a hullámosra gyalult burgonyát szeretem legjobban. Sütőben sütöm, nem lesz össze-vissza sült és még jobban megsült, apróbb megégett, ez nekem éppen megfelel.
Nagyon örülök, hogy már annyi mindent lehet sütőben sütni, amit régebben csak olajban lehetett...





Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...